Razvoj novih proizvoda prehrambene industrije
Nositelj |
ECTS bodovi: |
Studij: |
Opis predmeta
Životni ciklus proizvoda. Faza stvaranja ideje o proizvodu. Faza razvoja proizvoda. Faza uvođenja proizvoda na tržište. Faza rasta proizvoda. Faza zrelosti proizvoda. Faza starenja i odumiranja proizvoda. Definicija novog proizvoda. Planiranje proizvoda. Osnove za razvoj novih proizvoda. Usavršavanje postojećih proizvoda.Benchmarking. Vrste benchmarkinga (opći, funkcionalni, natjecateljski i interni). Pokazatelji uspješnosti provedenog benchmarkinga . Metodologija procesa inovacija. Faze razvoja novih proizvoda . Razvojideje i recepture za novi proizvod. Interna i eksterna evaluacija.Razvoj ambalaže.Razvoj proizvodnog procesa. Ispitivanje trajnosti proizvoda. Ispitivanje tržišta. Marketing i komercijalizacija novog proizvoda. Što čini razlika između gubitnika i dobitnika tijekom razvoja novih prehrambenih proizvoda.
Literatura
R.C. Baker, P.W. Hahn. K.R. Robbins: Fundamentals of new Food Products Develošpment, Elsevier, Amsterdam, 1988.G. W Fuller: New Food Product Development—From Concept to Market Place, CRC Press LLC, Boca Raton, FL, USA, 2005.N. Renko, S. Delić, M. Škrtić: Benchmarking u strategiji marketinga, Mate, Zagreb 1999.