Marketing prehrambenih proizvoda
Opis predmeta
Suvremeni marketinški koncepti. Razlikovanje i povezivanje procesne i uslužne prehrambene industrije. Određenje novih prehrambenih proizvoda, njihova obilježja i dodana vrijednost. Marketinška obilježja novih proizvoda. Receptura prehrambenih proizvoda. Kvaliteta prehrambenih proizvoda u očima potrošača. Razvoj novih prehrambenih proizvoda i tehnike modifikacije. Generiranje zamisli o novim prehrambenim proizvodima i osvježavanje postojećih. Životni ciklus prehrambenih proizvoda. Politika razvoja prehrambenih proizvoda, GMO i odnos javnosti prema prehrambenim proizvodima. Organizacija u funkciji razvoja novih prehrambenih proizvoda. Ljudski resursi poduzeća i njihov utjecaj na skrining u funkciji razvoja novih prehrambenih proizvoda: strategijski i taktički aspekt. Procesno inženjerstvo i razvojni proces. Proizvodni pogon i razvoj novih prehrambenih proizvoda. Prodaja i marketing i razvoj novih prehrambenih proizvoda. Pravni aspekti: zaštita kompanije, njena naziva, goodwill-a i imidža. Kontrola kvalitete: zaštita potrošača, proizvoda i kompanije. Komercijalizacija prehrambenog proizvoda na tržištu. Eksterni razvoj prehrambenih proizvoda.
Nastava
Vrste nastave
|
sati
|
oznaka
|
Naziv
|
P
|
Predavanja
|
20
|
A
|
Auditorne vježbe
|
|
L
|
Laboratorijske vježbe
|
|
PK
|
Vježbe u praktikumu
|
|
S
|
Seminar
|
15
|
T
|
Terenske vježbe
|
|
Uvjeti za dobivanje potpisa
Redovito pohađanje seminarske nastave i izrađen seminarski rad uvjetom su pristupa ispitu (marketinški izvještaj i segmentarni plan za poduzeće prehrambene industrije).
|
Način polaganja ispita:
|
Pismeno
|
X
|
|
Usmeno
|
X
|
Literatura
Obvezna literatura
red. broj
|
Naziv
|
1.
|
Kotler, P. (2001), Upravljanje marketingom, Zagreb: Mate
|
Preporučena literatura
red. broj
|
Naziv
|
1.
|
Shaw, R. (1996), Product Development Guide for the Food Industry, Guideline No 8. Chipping Campden: Campden & Chorleywood Food Research Association
|
2.
|
Linnemann, A. & Meerdink, G. (2003), Food Product Design: Tools for Consumer Driven, Structured Product Development, London: Chadwick House Group Ltd.
|
3.
|
Fuller, G.W. (2004), New Food Product Development: From Concept to Marketplace, 2nd Edition, CRC
|